Voor een succesvolle benadering van uw doelgroep is een snelle en correcte verwerking van de naam en adresgegevens erg belangrijk. Een nieuwe abonnee/lid wil namelijk zo snel mogelijk op de hoogte gebracht worden van de status van de aanmelding. Een tijdige en juiste verwerking van de naam en adresgegevens is gesneden koek voor Zaico. Wij helpen u graag!

Registratie en beheer van abonnementen

Voor bekende goede doelen en verenigingen verzorgen we campagnes en klantbeheer. Daarnaast ondersteunen we tijdschriften en dagbladen bij ledenwerving en  andere administratieve taken. Zowel digitaal als op papier. De gecombineerde inzet van diverse communicatiekanalen zorgt voor een maximaal resultaat van uw campagne.

Verwerken van abonneegegevens

  • Registratie van abonnees
    Abonnees melden zich aan door het invullen van een coupon of via een webformulier. Indien gewenst helpen we u bij het ontwerpen en ontwikkelen van deze formulieren en coupons; altijd met oog op het behalen van hoge responspercentages en hoge kwaliteit van de ingevoerde data.
  • Opvangen van repons
    De fysieke coupons komen binnen op een speciaal antwoord- of postbusnummer dat voor uw campagne beschikbaar is gesteld.
  • Digitaliseren van gegevens
    De binnengekomen coupons worden geteld en vervolgens door middel van scanning gedigitaliseerd. De scans worden aangeboden aan onze data-entrytypisten, die de data snel en met een hoge kwaliteit invoeren.

Ontsluiten en beheren van abonneegegevens

CRM
De ingevoerde abonneegegevens kunnen worden opgeslagen in een beveiligde CRM-database met een link naar het gescande formulier. Eventuele online formulieren kunnen we direct koppelen aan de CRM-database.

De online CRM-database is 24 uur per dag beschikbaar. Afhankelijk van uw gebruikersrechten kunt u abonneegegevens bekijken, wijzigen en/of muteren, selecties op uw abonneebestand uitvoeren en management rapportages genereren.

Voordelen van deze oplossing

  • Snelle afhandeling van abonneegegevens
  • Geen fysieke poststroom meer op uw kantoor
  • Goede afhandeling van vragen en klachten
  • Mondiale toegankelijkheid van uw gegevens
  • Duidelijke rapportages
  • Verminderde personeelskosten
Neem contact met ons op

Onze diensten voor marketing & communicatie

Door het digitaliseren van uw documenten heeft u sneller toegang bij vragen van uw donateurs of leden.

Lees verder

Door het uitbesteden van uw administratieve processen bij Zaico houden uw medewerkers meer tijd over voor hun kerntaken.

Lees verder

Wij verwerken uw direct marketing response zodat u zo snel mogelijk in contact bent met de nieuwe fan van uw organisatie.

Lees verder