Webshop ondersteuning

Heeft u een webshop of werkt u bij een webshop stel uw medewerkers dan eens de volgende twee vragen:

  1. “Heb je dagelijkse of wekelijkse administratieve werkzaamheden die je veel tijd kosten?”
  2. “Als ik deze taken bij je zou weghalen zou je meer waarde kunnen creëren voor de webshop?”

Mochten de antwoorden op beide vragen positief zijn dan denken wij graag met u mee hoe wij uw webshop kunnen ondersteunen.

Bent u op zoek naar webshop ondersteuning? Neem contact met ons op voor meer informatie.

Het runnen van een webshop is een uitdagende onderneming. Naast de pieken en dalen in de werkzaamheden komt er veel bij kijken. Denk hierbij aan zaken als: voorraadbeheer, het verwerken van bestellingen, up-to-date houden van de productinformatie op de webshop, het bijhouden van de financiële administratie en nog veel meer. Al deze taken kunnen veel tijd in beslag nemen en uw medewerkers afleiden van de kerntaken. Het is dan ook geen verrassing dat veel webshop eigenaren ervoor kiezen om deze administratieve taken uit te besteden.

De voordelen van uitbesteden

Het uitbesteden van een deel van deze werkzaamheden taken biedt verschillende voordelen. Ten eerste geeft het je meer tijd voor de groei van de webshop en het verbeteren van de klantervaring. Ten tweede kan het uitbesteden van taken zorgen voor een hogere efficiëntie, omdat onze experts zich bezighouden met het uitvoeren van deze taken. Bovendien kunnen administratieve fouten worden voorkomen door ze uit te besteden bij een organisatie die deze taken tot haar kern business beschouwd.

Bespaar tot wel 60% op uw administratieve processen!

Met een uurtarief van € 8,50 per uur, bespaart u al snel veel geld op uw administratieve processen!

[vertel ons over uw project …]

Webshop ondersteuning

Uw uitdaging, onze oplossing!

Gemene deler bij administratieve werkzaamheden in e-commerce, is dat ze van essentieel ondersteunend belang zijn. Of het nu het up to date houden van de content betreft of het controleren van uitgaande inkooporders met binnenkomende orderbevestigingen. Een accurate, complete en snelle verwerking of aanvulling van de belangrijke informatie is essentieel.

Omdat wij uw uitdagingen begrijpen, bieden wij altijd maatwerk voor uw administratieve processen.

Hier vindt u enkele voorbeelden waarmee wij uw webshop ondersteunen;

Data Entry

Data Entry voor uw webshop

We bieden nauwkeurige en efficiënte data entry diensten om ervoor te zorgen dat uw bedrijfsgegevens altijd up-to-date en nauwkeurig zijn. Met onze data entry-diensten kunt u tijd en middelen besparen en uw bedrijfsprocessen efficiënter maken.

Stel, u heeft een team van 5 accountmanagers die allemaal enkele leveranciers beheren. Maakt u hen ook verantwoordelijk voor het verwerken van de data? Hoe hoog op de prioriteitenlijst staat dit voor uw medewerkers. En stel u kunt bij hen allen 20% aan administratieve taken weghalen. Hoeveel tijd houden ze over voor taken die u veel meer waarde brengen?

Voorraadbeheer

Voorraadbeheer voor uw webshop

In een wereld waarin we morgen onze producten willen ontvangen die we vandaag bestellen is effectief voorraadbeheer een must. Onze medewerkers zorgen ervoor dat uw voorraadniveaus altijd up-to-date zijn, hierdoor kunt u altijd een gepaste levertijd communiceren met uw klanten. Daarnaast kunt u de bestelmomenten van nieuwe producten beter timen. Minder voorraad = minder kosten.

Besteld iemand 8 producten bij uw webshop en heeft u er maar 6 op voorraad dan moet u dit eigenlijk meteen kunnen melden. Dit kan alleen als de juiste waarden in uw systeem staan. Een te late of gedeeltelijke bezorging kan klanten kosten. Laat onze mensen deze voorraadstanden beheren voor uw gemoedsrust.

Content beheer

Webshop Content beheer

We bieden content beheer diensten om ervoor te zorgen dat uw online content up-to-date en relevant blijft. Met onze content beheer diensten kunnen we uw website en andere online platforms of marktplaatsen beheren en updaten.

Stel u wil de overstap maken om uw producten aan te bieden bij Bol.com of Amazon. Wij staan u bij met de verwerking van al deze data zodat uw producten een nog grotere markt bereiken. U mag ons ook benaderen wanneer u nieuwe leveranciers toevoegt aan webshop.

Matching van inkooporders en leveringsorders

Matching van inkooporders en leveringsorders

We bieden diensten voor de matching van inkooporders en leveringsorders om ervoor te zorgen dat uw inkoop- en leveringsprocessen matchen.

Het handmatig vergelijken van inkoop- en leveringsdocumenten is een complexe en tijdrovende taak zijn, vooral als u met grote volumes en meerdere leveranciers werkt. Onze diensten voor de matching van inkooporders en leveringsorders zorgen voor een nauwkeurige en efficiënte verwerking van deze documenten, waardoor u tijd en middelen kunt besparen en beter inzicht heeft in uw transacties. We kijken meteen op de orderbevestiging of er een vertraging is in de levering zodat uw klanten geïnformeerd kunnen worden.

Waarom uitbesteden bij Zaico?

Bij Zaico zijn uw data processen in goede handen.

Nederlandstalig

Nederlandstalig project management en verwerking. Eenvoudige communicatie en hoogwaardige kwaliteit.

Snel

Profiteer van het tijdverschil. Wanneer uw medewerkers naar huis gaan, begint onze werkdag.

Ervaring

Meer dan 15 jaar ervaring in het ondersteunen van administratieve processen voor klanten uit verschillende branches.

Kwaliteit

Kwaliteit is essentieel. Daarom voegen wij controles en validaties toe, waarmee wij de kwaliteit van uw data waarborgen.

Bespaar kosten

Vanaf € 8,50 per uur, uw data entry uitbesteden. Profiteer van de voordelen van uitbesteding en bespaar kosten.

Betrouwbaar

Wij doen wat we beloven. Samen maken we afspraken over instructies, kwaliteit en doorlooptijd.

Meer weten over webshop ondersteuning bij Zaico?

Wilt u meer over ons en onze dienstverlening weten, hieronder vindt u een aantal business cases over webshop ondersteuning.

Of neem direct contact met ons op!

Leuke dingen doen!! Het wordt meer mogelijk door Zaico.

Toppy We nemen je in dit succesverhaal mee naar onze klant, Toppy in Veghel. Op kantoor bij Toppy staat een matzwarte vergadertafel met daarop de…

Lees meer


Proforto kiest Zaico voor administratieve uitmuntendheid

Proforto, online aanbieder van bedrijfskleding, was op zoek naar ondersteuning voor een aantal administratieve processen zoals; supplier management,…

Lees meer



Minimale kosten besparing

Wat bespaart u als u ons uw webshop laat ondersteunen?

Veel ondernemers laten hun gegevens beheren door een commercieel medewerker binnendienst. Terwijl het vaak om repetitieve administratieve handelingen gaat. Zonde van hun tijd en uw geld toch?

Een commercieel medewerk(st)er binnendienst krijgt gemiddeld, voor een full-time dienstverband, tussen de € 2.500,- en € 3.000,- per maand.

Daar komt vervolgens 8% vakantiegeld en +/- 30% aan sociale lasten (zoals verzekeringen en pensioen) bij.

Voor de onderneming kost een commercieel  medewerk(st)er binnendienst dus minimaal € 20,00 per uur.

Bij ons bent u uw webshop ondersteuning voor € 8,50 per uur uit laten voeren. Dat loont dus al snel de moeite!

Bereken zelf de kosten die u kunt besparen door uw webshop te laten ondersteunen. Of neem contact met ons op, voor vrijblijvend advies op maat!

Meer informatie over onze administratieve diensten voor e-commerce bedrijven

Haal meer uit uw backoffice en laat uw backoffice door ons ondersteunen.

Lees verder

Of het nu structurele ondersteuning betreft of enkel bij piek belasting, wij hebben altijd een passende oplossing op maat voor u.

Lees verder

Betrouwbare en snelle verwerking van uw administratieve processen met onze data entry dienst.

Lees verder