Direct Marketing respons verwerken

Voor een succesvolle marketingactie is het tijdig en correct verwerken van direct marketing respons erg belangrijk. Uw respondenten gaan het erg waarderen als ze snel van de juiste informatie worden voorzien. Juist die extra stap zorgt ervoor dat u een nieuwe fan van uw organisatie aan het maken bent.

Laat ons uw direct marketing respons verwerken en profiteer van de vele voordelen van uitbesteding.

Uw direct marketing respons verwerken wij direct in uw systemen of via onze specialistische software. Hierdoor kunnen wij hoge garanties geven op de betrouwbaarheid.

Om voordelig uw direct marketing respons te verwerken, werken wij vanuit Indonesië. Onze productiecapaciteit is bovendien volledig schaalbaar. Zo kunnen we razendsnel reageren op veranderingen in uw vraag.

Als u kiest voor Zaico profiteert u van de lage kosten en flexibiliteit van uitbesteding. Gecombineerd met onze beproefde kwaliteit en service. Wij zorgen ervoor dat informatie beschikbaar is wanneer u het nodig heeft. En op de manier die het beste bij uw bedrijfsprocessen past.

Bespaar tot 70% op uw administratieve processen!

Met een uurtarief van € 6,00 per uur, bespaart u al snel veel geld op uw administratieve processen!

[meer over ons …]

Uw direct marketing respons verwerken

Er zijn verschillende manieren waarmee wij uw direct marketing actie kunnen ondersteunen.

Om een zo optimaal mogelijk resultaat te halen uit uw direct marketing campagne, spreekt u uw doelgroep via verschillende kanalen aan. Wij ondersteunen uw campagne met administratieve handelingen die hierbij komen kijken.

Direct Mail respons verwerken

Eén van de meest succesvolle manieren om uw boodschap over te brengen is Direct Mail. Het is tegenwoordig vrij uniek dat er post bij uw doelgroep binnen komt. De kans is erg groot (volgens onderzoek +/- 97%) dat uw boodschap gelezen wordt. Dit is daarom ook verreweg de meest succesvolle manier om direct marketing acties uit te voeren.

Wij helpen u met direct mail respons verwerken, zodat u snel over betrouwbare gegevens kunt beschikken.

[lees meer]

E-mailing

Een e-mailing is één van de vormen om uw doelgroep te bereiken. Een e-mailing is relatief goedkoop en zorgt voor een eenvoudige en snelle eerste aanzet voor uw campagne.

Zoals elke andere vorm van communicatie, kan een e-mailing ook reacties triggeren. Bijvoorbeeld adres, naam of e-mail wijzigingen, of het uitschrijven uit uw klantenbestand.

Wij helpen u met het verwerken van deze piekbelasting, zodat deze snel en netjes afgehandeld worden in uw administratie of CRM systeem.

Webcare uitbesteden

Wanneer u uw direct marketing campagne ook via social media uitzet, kunt u daar ook reacties en vragen op verwachten. Wij zorgen voor een correcte en juiste afhandeling van deze vragen en reacties, dit noemen wij webcare.

Wij helpen u met deze piekbelasting, zodat uw medewerkers ontlast worden.

Hebt u hulp nodig met het verwerken van direct marketing respons? Of bent u op zoek naar ondersteuning bij piekbelasting. Vertel ons over uw project, voor vrijblijvend advies op maat.

Direct Mail respons verwerken

Wij weten wat er bij een direct mail campagne komt kijken. Eén onderdeel van een dergelijke campagne is het verwerken van de direct mail respons. Het verwerken van direct mail respons kan erg tijdrovend zijn en niet iets wat u zomaar bij uw medewerkers wilt neerleggen. Wij ondersteunen u bij deze piekbelasting.

Door onze jarenlange ervaring van direct mail respons verwerken, weten wij wat er nodig is om uw gegevens zo efficiënt mogelijk in te voeren.

Wanneer u bijvoorbeeld ons uw mailinglijst aan kunt leveren, hoeven wij geen persoonsgegevens meer in te voeren, haalt u een hogere betrouwbaarheid van data verwerking en weet u direct wie gereageerd heeft.

Profiteer van onze ervaring en laat ons uw direct mail respons verwerken!

Postretouren

Net als met een e-mailing kan het zijn dat uw Direct Mail niet aankomt. Bijvoorbeeld vanwege een verhuizing, overlijden of een ongeldig adres. U bespaart veel kosten en verbeterd uw reputatie, wanneer u deze postretouren verwerkt in uw administratie, zodat deze adressen en personen niet nogmaals aangeschreven worden.

Wij helpen u met het verwerken van dit soort postretouren.

Wijzigingen

Hoeveel u ook uw best doet om uw klant of relatiebestand up-to-date te houden, het is onvermijdelijk dat er na verloop van tijd iets wijzigt in de gegevens van uw klanten. Wij verwerken uw direct mail respons, inclusief wijzigingen, zodat uw medewerkers daar geen omkijken meer naar hebben.

Verbeter uw direct marketing respons verwerking

Het succes van uw direct marketing campagne hangt vast aan de kwaliteit van de data. Tijdens het verwerken van uw direct marketing respons kunnen we desgewenst, verschillende controles en correcties uitvoeren. Zo bent u verzekerd van de hoogst mogelijke datakwaliteit.

  • Voorkom dat inconsistente data uw database vervuilen. Tijdens het verwerken van de direct marketing respons standaardiseren uw gegevens, zodat deze direct geschikt zijn voor vervolgprocessen. Hierdoor wordt uw datakwaliteit gewaarborgd. En worden uw direct marketing campagnes steeds succesvoller.
  • Vergroot het succes van uw Direct Mail campagne Door het verifiëren, corrigeren en standaardiseren van uw direct mail respons verwerking wordt de kans op fouten verkleind en hebt u direct inzicht in uw respons. Uw Direct Mail respons verwerken wij direct in uw systemen of via onze specialistische software.

Standaard data entry accuratesse

Profiteer van data-invoer met minimaal 98% accuratesse.


Wij werken met ervaren medewerkers die uw data met zorg invoeren. Daarnaast passen we automatische kwaliteitscontroles toe. We garanderen dan ook minimaal 98% nauwkeurigheid bij data entry.


Accuratesse met controle

Met controles garanderen wij data-invoer met minimaal 99% accuratesse.


Door visuele- en contextuele controles aan de data invoer toe te voegen, kunnen we met nog meer zekerheid hoge kwaliteit garanderen. We garanderen dan ook minimaal 99% nauwkeurigheid bij data entry.


Double data entry accuratesse

Met double data entry, garanderen wij data-invoer met minimaal 99,9% accuratesse.


Door de data ongezien door twee verschillende operators in te laten voeren, verkleinen we de kans op fouten. We garanderen dan ook minimaal 99,9% nauwkeurigheid bij double data entry.


Wilt u de datakwaliteit van uw direct marketing respons verwerking verbeteren? Neem dan contact met ons op voor vrijblijvend advies op maat.